Жылдық жоспар » А.Қастеев атындағы орта мектеп
Жетісу облысы білім басқармасының
Панфилов ауданы бойынша білім бөлімінің
"А.Қастеев атындағы орта мектеп"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72) 43-50-93
Есепші бөлімі:
+7(72) 23-11-37
Нашар көрушілер
нұсқасы
06
сентябрь
2021

Жылдық жоспар

    Мақсаты : Даму мен оқу-тәрбиелеу процесін психологиялық қамтамасыз ету, яғни білім беру процесіне қатысушылардың денсаулығын қорғау мақсатында, оқыту мен тәрбиелеу процесін ұйымдастыру және жүргізу.
    Міндеттері: 
1. Білім беру жүйесінің барлық субьектілеріне қажетті психологиялық көмек беру (мұғалімдер, ата-аналар, оқушылар).
 2. Баланың жас ерекшелігіне байланысты, әрбір даму сатысында тұлғалық, интеллектуалдық және кәсіби дамуын қамтамасыз ету.
 3. Интеллектуалдық және тұлғалық дамудағы ауытқушылықтардың алдын алу және түзету.
 4. Оқушылар мен мұғалімдердің шығармашылық мүмкіндіктерін анықтау.
 Психологтың міндеттері:
 1. Жұмыс барысында ҚР БжҒМ бекіткен нормативтік актілерге, құжаттарға, бұйрықтарға негізделуі керек.
 2. Психология ғылымының кейінгі жетістіктерімен таныс болып, өз іс-әрекетінде тек ғылыми негізделген әдістерді қолдануы керек.
 3.  Психологтың этикалық кодексін білуі керек және жұмыс барысында негізге алуы керек.
 4. Колледждегі құжаттарға психологиялық талдау жасауы керек (тәрбиелеу жоспарлары, оқыту бағдарламалары, педагогикалық кеңестің шешімдері және т.б.).
 5. Әртүрлі деңгейдегі мектеп ұжымындағы тұлғааралық  қатынастарға өз бақылауында ұстап, талдап, қажетті кезде түзету керек (мұғалім-әкімшілік, мұғалім-мұғалім, мұғалім-оқушы, оқушы-оқушы).
 6. Психологиялық құжаттарды ерікті формада жүйелі түрде жүргізіп сақтауы керек (диск, магнитофондық жазбалар және т.б.).
 7. Диагностикалық жұмыстың негізінде алынған мәліметтерді ешкімге жарияламауы керек.     
Қыркүйек
Р/сІс шараларЖұмыс түріНысаналы топОрындалу мерзіміЕскертулерЕсептік нысан
І. Психодиагностикалық бағыт.
11.МАД тобының  және мектепке оқуға даярлығын бақылау жүргізу арқылы анықтау 
2.Мектептегі мазасыздықты анықтау «Филиппис» сауалнама
4 сынып білім алушыларының сабақтарына қатысу
С.А.Банковтың әңгімелесу тесті 
сауалнама
бақылау
МАД тобы
      5 сынып
      4сынып
1-апта
мониторинг анықтама
21-сынып оқушылардың бейімделу ерекшілектерін кешенді зерттеу, танымдық белсенділектерін, мектепке дайындық деңгейін анықтау.Керн-Иерасек әдісі тест1сынып білім оқушыларының         2-апта
мониторинг анықтама
31.Темперамент типін (В.М.Руслов)
2.Бақылау жүргізу және сұраныс арқылы оқушыларды есепке алу мінездемелерін жазу,психологиялық картасын толтыру
тест
бақылау
11 сынып
қиын және тәуекел топтағы білім алушы
3-апта
анықтама мониторинг
41.Суицидтікке бейімділікті зерттеуге арналған сауалнама    «Ағаш проективті әдісі»
2.Тәртібі қиын, алаңдатарлық білім алушыларды және өмірлік қиын жағдайға тап болған, тұл жетім, жартылай жетім, толық емес отбасы, сәтсіз жанұяда, өгей әке-шешенің қолында тәрбиеленіп жатқан білім алушылардың тізімін алу
сауалнама
бақылау тізімге алу
7-11сыныптар
3-11сыныптар
4-апта
анықтама мониторинг
ІІ. Түзету – дамытушылық бағыт.
1«Қатыгездік пен зорлық-зомбылықсыз балалық шақ» атты науқаннауқанбілім алушылар1-апта
анықтама
2«Мен мектепке барамын»мотивациялық     жаттығу1-5-сынып оқушылары2-апта

31.Күйзеліске қарсы жаттығулар   
2.Жоғары сынып оқушыларының мамандық таңдауына арналған жаттығулар
жаттығумектеп
ұжымы
3-апта
анықтама 
49 сынып
5Жағымсыз стресстерден арылу 
Күзелістен  қалай жеңуге болады?
ойын –жаттығуларықиын және тәуекел топтағы білім алушы4-апта
анықтама
III.Профилактика және психологиялық ағарту
1Мен 1 сыныпқа барамынәңгімелесу1-сынып білім алушылар1-апта
анықтама
2«Мектеп және мектептен тыс ортада психологиялық және физиологиялық зорлық-зомбылық»мектеп     инспекторымен кездесу ұйымдастыру
(7-11сыныптар)
кездесу7-11сынып білім алушылары2-апта
анықтама
3«Жанұяда зорлық-зомбылық болмасын»семинар-тренинг5-11сынып білім алушылары3-апта
анықтама
4Сенім жәшігімен жұмыс Хаттарды тіркеу. кеңес берудер кезінде көмек беружыл ағымында
анықтама
IV.Консультатция беру (кеңес беру)
1
  • Әдістемелік кеңес беру
«Мектептің орта буынына бейімделуде кездесетін негізгі проблемалар» білім алушылрға кеңес беру
кеңес беру4-5 сынып
ата-аналар
1-апта
анықтама
211 сынып білім алушыларының  ойлау типін, темперамент типін және мазасыздану дегейін анықтау арқылы педагогтарға білім алушылармен тиімді жұмыс жасау жолдарын ұсыну  кеңес берупедагогтар
11 сынып білім алушылары
2-апта
анықтама
3Сұраныс бойынша «Дарынды білім алушыларды жұмысты қалай дұрыс ұйымдастыруға болады?» жеке кеңестеркеңес берумектеп 
ұжымы
3-апта
анықтама
V.Ұйымдастыру-әлеуметтік жұмыс
1Үйден оқитын оқушылардың психологиялық жәй күйін анықтауүйіне баруүйден оқитын оқушылардыңөз 
уақытында

анықтама
2Вакцина егу маусымында түсінік жұмыстарын жүргізуәңгімебілім алушылар,
ата-аналар














Қазан
Р/сІс шараларЖұмыс түріНысаналы топОрындалу мерзіміЕскертулерЕсептік нысан
І. Психодиагностикалық бағыт
1Оқу мотивациясын анықтау
«Лусканов» сауалнамасы
сауалнама5-сынып1-апта
анықтама
мониторинг
2А.Е.Голомшток әдісі «Қызығушылық картасы»әдістеме11 сынып2-апта
анықтама
мониторинг
13«Қызға қырық үйден- тыйым»сауалнама7-11 сынып қыздарымен3-апта
анықтама
мониторинг
4«Зорлық-зомбылықсыз балалық шақ»сауалнама7 - 11 сынып
51.Сенің кәсіби ой-ниетің
2.Табандылықты зерттеу
3.Д.Голландтың тұлғаның типтерін анықтау тесті
«Мен қаладым»
сауалнама9-сынып4-апта
анықтама
мониторинг
6Жеткіншектердің қарым-қатынас типін анықтаутест6-8 сынып
анықтама
мониторинг
ІІ. Түзету – дамытушылық бағыт.
1Оқу жетістігінде олқылығы бар балалармен дамыту сабағымиға арналған жаттығулар1-5сынып1-2 апта
анықтама
2Қабілетті балалармен жұмыс 
ақыл-ойды дамытуға арналған 
жаттығулар5-11-сынып
3Құқықтық тәрбиенің қалыптасуында отбасының рөлідөңгелек
үстел
7-11  сынып3 -апта
4«Бәріміз бірдейміз кемсітуді білмейміз»психологиялық жаттығуүйден оқитын білім алушылар4-апта
5Жағымсыз стресстерден арылу 
Күзелістен  қалай жеңуге болады?
ойын –жаттығуларықиын және тәуекел топтағы білім алушы
III.Профилактика және психологиялық ағарту
1«Буллинг».  «Кибербуллинг» туралы түсіндірме жұмыстарын жүргізувидеоролик,
слайд
5-11 сынып1-апта
анықтама
2Ерте жүктіліктің алдын алу  мамандармен кездесу7-11сынып
қыздарымен
2-апта
3«Жанұяда зорлық-зомбылық болмасын!», «Зорлық-зомбылыққа қарсымыз»семинар-
тренинг
5-11сынып білім алушылары
ата-аналар
3-апта
4Білім алушыларға мамандықты дұрыс таңдауына көмек берусеминар –
тренинг
9 сынып 4-апта
IV.Консультация беру 
1Сүйкімділігіңмен сүйсіндіріп, қылғыңмен қызықтыра білкеңестер5-11сынып қыздарыменқыздар жиналысында
анықтама
2Емтиханды қалайтапсыру керек?11 сынып1-апта
3«Күйзелістен шығу жолдары»5-11 сынып2-апта
4«Оқушы мен мұғалімнің қарым-қатынасы педагогикалық этика»мектеп 
ұжымы
3-апта
5Мамандық таңдауға байланысты жекелеген оқушыларға психологиялық кеңес
Ата-аналар мен оқушыларға психологиялық көмектер беру
9 сынып
ата-аналар
4-апта
6Сұраныс бойынша олқылығы бар  білім алушылардың сынып жетекшілеріне пән мұғалімдерімен кеңес берупсихологиялық кеңестерпән мұғалімдері
сынып жетекшілері 
V.Ұйымдастыру-әлеуметтік жұмыс
1Үйден оқитын оқушылардың үйлерін аралап оқушылармен сұхбаттар жүргізусұхбаттарүйден оқитын оқушылар1-апта
анықтама






















Қараша
Р/сІс шараларЖұмыс түріНысаналы топОрындалу мерзіміЕскертулерЕсептік нысан
І. Психодиагностикалық бағыт.
11ҰБТ-ға дайындығын қалай жас түлек?сауалнама11 сынып2-апта
анықтама мониторинг
22«Мен және менің дінге деген көзқарасым» сауалнама7-11 сынып
23Мен....деп санаймын немесе ...міндетімін» әдістемесі (И.П.Посашкова)әдістемемектеп 
ұжымы
 41.Өз құқығыңды білесің бе?
2.Дарындылық картасы     А.И.Савенков 
тест
сауалнама
9 - 11 сынып
анықтама мониторинг
әдістемепедагогтар
45«Сіз қандай ата-анасыз?»сауалнамаата-аналармен3-апта
анықтама мониторинг
6
  1. Аяқталмаған сөйлемдер
  2. Басса Дарки эмоциялық тесті
проективті әдіс
тест
қамқорлықтағы балалар
қиын және тәуекел топтағы білім алушы
71.Социограмма
2.Оқу мотивациясын анықтау
3.Танымдық үрдістерін зерттеу (қабылдау, ойлау, зейін, ес, сөйлеу)
тест
әдістемелер
5-6 сынып
1-6 сынып арасында
3-апта
ІІ. Түзету – дамытушылық бағыт.
1Оқушыларға оқу үлгерімдеріне байланысты . мотивация беру1-5-сыныптар2-апта
анықтама
2Оқушыларға мотивация беру 
«Қар қиыршықтар»
жаттығу9-11-сыныптар
анықтама
3«Қыз тәрбиесі-ұлт тәрбиесі»семинар
тренинг
7-11 сынып қыздарымен3-апта
анықтама
45 сыныптағы     өзгеріске  дайынсыз  ба, ата-ана ?жаднама5 сынып ата-аналарына4-апта
анықтама
5МАД "А,Ә,Б,В" топтарымен сурет бойынша әңгімелесу, түстерді айыружаттығуМАД топтары
III.Профилактика және психологиялық ағарту
15 сыныптағы өзгеріске дайынсыз ба? 
(5 сыныптың ата-аналары)
жаднама5 сынып1-апта
анықтама
2Жасыма талма – тек қана алғажас
мамандар
2-аптаанықтама
3Салауатты өмір салтын сақтау.Өмірге құштарлықты арттырубаяндама
дөңгелек стол
7-11сынып білім алушылары3-аптаанықтама
41.Білім алушыларға мамандықты дұрыс таңдауына көмек беру
2.МАД топтарының ата-аналарымен психожаттығу жүргізу, кеңес беру
семинар 
тренинг
9 сынып 
МАД топтары
ата-аналар

анықтама
5«Құқық бұзушылықтың алдын алу-басты міндет »     Мектеп  инспекторымен кездесу ұйымдастыру
(7-11сыныптар)
кездесубілім алушылар4-апта

Қыз балалар және ұл балалардың гигиеналық тазалығы туралы әңгіме, дөңгелек үстел, жиналыс өткізужиын7-11сыныптар
IV.Консультация беру
1ҰБТ-ға қатысатын оқушылармен жұмыс  «Күйзелістің алдын алу» . кеңес беру11-сынып1-апта
анықтама
2Сауланама нәтижесі бойынша зорлық – зомбылық көрген білім алушылардың ата-аналарына арналған жеке дара кеңес беру1-11  сынып  ата-аналарына2-апта
анықтама
3Достық қарым-қатынасты қалыптастырудың тиімді жолдары1-11 сынып3-апта
анықтама
41 сынып білім алушыларының ата-аналарына әрбір баланың жандүниесін сезіну, қолдау көрсету бойынша кеңес1 сынып
ата-аналары
4-апта
анықтама
V.Ұйымдастыру-әлеуметтік жұмыс
1Үйден оқитын оқушылардың сабақтарының жүргізілуін тексерусабақтарын тексеруҮйден оқитын оқушылар

анықтама
2МАД және 1-ші сынып оқушыларының мектепке бейімделуі, 
Сыныптардың психологиялық-зерттеу жұмыстарының қорытындысы.
анықтама1 сынып білім алушыларыпед кеңесте қараладыанықтама

Педагог пен білім алушылар арасындағы  қарым –қатынасқа қолдауанықтама

пед кеңесте қаралады
















Желтоқсан
Р/сІс шараларЖұмыс түріНысаналы
топ
Орындалу мерзіміЕскертулерЕсептік нысан
І. Психодиагностикалық бағыт.
11Педагогикалық жүйедегі бір-бірімен қарым-қатынас орнату ерекшеліктерінің диагностикасы (К.Томас сауалнамасы)тестмектеп 
ұжымы
1-апта
анықтама
мониторинг
22«Ойлау типін және креактивтілік деңгейін анықтау» сұрақнамасы Дж.Бурунердің әдістемесі бойынша      әдістемебілім 
алушылар
2-апта
анықтама
мониторинг
3Сенің сыныптастарын қандай?сауалнама2-4 сынып3-апта
анықтама
мониторинг
41.Интеллектуалды даму деңгейін анықтау   2.Таңбаларды қойып шықтест
сурет салу
1-11 сынып
МАД тобы
4-апта
анықтама
мониторинг
                                                     II.Түзету-дамыту жұмысы
1«Бәріміз бірдейміз кемсітуді білмейміз»психологиялық жаттығуүйден оқитын білім алушылар1-апта
анықтама
2Жоғары сынып оқушыларының мамандық таңдауына арналған жаттығулар жаттығулар9- сыныптар2-апта
анықтама
III.Профилактика және психологиялық ағарту
1«Жағымды көңіл-күй қазаны»арт-терапия4-сыныптар1-апта
анықтама
2Қызға айтар ақыл бар       жиын5-11сынып 
қыздарымен
2-апта
анықтама
IV.Консультация беру 
1Ата-аналарға  психологиялық қолдау көрсетукеңес беру
сұраныс бойынша
ата-аналарға  сұраныс бойынша
анықтама
211 сынып білім алушыларына арналған ҰБТға дайындау жөніндегі ұстаздарға кеңестер берукеңес берупән мұғалімдерөз
уақытында

анықтама
3Сұраныс бойынша олқылығы бар  білім алушылардың сынып жетекшілеріне пән мұғалімдерімен кеңес берупән мұғалімдері
сынып жетекшілер

4Жеткіншектік және қыз-бозбалалық шақтың психологиялық ерекшеліктерібілім алушыларға
V.Ұйымдастыру-әлеуметтік жұмыс
15 сынып оқушыларының орта буынға бейімделуіанықтама

ДЖОанықтама













Қаңтар        
Р/сІс шараларЖұмыс түріНысаналы
топ
Орындалу мерзіміЕскертулерЕсептік нысан
І. Психодиагностикалық бағыт.
11Шұғыл жағдайда диагностика жүргізусауалнама, тест,әдістемесынып
бойынша
қажет жағдайда
анықтама
мониторинг
2Педагог мамандардың темперамент типін анықтау (В.М.Банщиков)тестмектеп
ұжымы
2-апта
33«Кактус»әдістемесіәдістемеқиын және ерекше назардағы білім алушы3-апта
II.Түзету-дамыту жұмысы
1«Бесінші сыныпқа бірінші рет»тренинг сабақ5 сынып білім алушылары1-апта
анықтама
2Сенімділік серігімсеминар тренинг1-11 сынып2-апта
анықтама
IIIПрофилактика және психологиялық ағарту
1Менің таңдаған мамандығымсеминар тренинг9-11 сынып3-апта
анықтама
2Достық біздің күшімізсеминар тренинг8-9 сынып
3Мектептегі оқуға пихологиялық тұрғыдан дайын емес балалар кімдер? Ағартушылық әңгіме  әңгімепән мұғалімдері 
сынып жетекшілер
4-апта
4«Күйзелістен қалай құтылуға болады...?»семинар-тренингбілім алушыларға
IV. Консультация беру 
1Тест нәтижелерінің қорытындысы бойынша, сұраныс арқылы жеке және топтық кеңес берубарлық сыныптарғасұраныс бойынша
анықтама
2Ата-аналар мен оқушыларға психологиялық көмектер беруата-аналарқажет жағдайда
V.Ұйымдастыру-әдістемелік     жұмыс
1Әлеуметтік жағдайына байланысты психологиялық қолдау көрсетуқолдау көрсетуәлеуметтік жағдайы4-апта
анықтама
29 сынып оқушыларының кәсіптік бағдары бойынша зерттеу жұмыстары
ҰБТ  дайындық жұмыстары мен нәтижелері.Сауалнама нәтижесі бойынша қорытынды анықтама
анықтама

пед кеңесте қараладыанықтама
















Ақпан
Р/сІс шараларЖұмыс түріНысаналы
топ
Орындалу мерзіміЕскертулерЕсептік нысан
І. Психодиагностикалық бағыт.
1Ауданнан келген бұйрықтарға,хаттарға сәйкес шұғыл диагностикалық жұмыстар жүргізусұраныс бойыншабілім алушылар
ата-аналар
педагогтар
қажетіліне
қарай

анықтама
II. Түзету-дамыту жұмысы
1Біздің мұғалімдеріміз...дамыту сабағы4-5 сынып1-апта
анықтама
2«Баланы қалай тәрбиелеу керек?»
(9-11сынып оқулығы 233-234бет)
сұхбат9-11сынып ата-аналары2-апта
анықтама
3Мен өзімді мақтан етемінойын –жаттығуларықиын және тәуекел топтағы білім алушы3-апта
анықтама
4«Мен өмірді таңдаймын»тренингбілім алушылар4-апта
анықтама
IV.Профилактика және психологиялық ағарту
1Күйзеліске, стресске, агрессияға қарсы жаттығуларойын жаттығулары11 сынып        1-апта
анықтама
2Педагогтың эмоционалды тұрақтылығы семинар  тренингмектеп
ұжымы
         2-апта
3Ауырмайтын жол іздежаднама7-11 сынып қыздарымен3-апта
4Тұлғалық ерекшеліктерді дамыту жаттығулары:
«Жеделхат», «Тыныштықты жақсы көретін патша», «Қырықаяқ», «Алтын балық» «Елсіз арал»
жаттығу5-9     сынып
анықтама
51.Жақсы оқудың сыры неде?
2.Мен суретші баламын
жаднама  
арт терапия
1-11 сынып
МАД тобымен
4-апта
6Діни экстремизмнің алдын алу (түсіндіру жұмысы) 1-11 сынып ата-аналартүсінік жұмыстарыата-аналар
IV.Консультация беру 
1Сұраныс бойынша олқылығы бар  білім алушылардың сынып жетекшілеріне пән мұғалімдерімен кеңес берукеңес берупән мұғалімдері
сынып жетекшілері 
2-апта
анықтама
2Жеткіншектік және қыз-бозбалалық шақтың психологиялық ерекшеліктерібілім алушыларға3-апта
V.Ұйымдастыру-әдістемелік  жұмыс
1Үйден оқитын оқушылардың үйіне барып жағдайын білужағдайын білуҮйден оқитын оқушылар4-апта
анықтама














 Наурыз
Р/сІс шараларЖұмыс түріНысаналы
топ
Орындалу мерзіміЕскертулерЕсептік нысан
І. Психодиагностикалық бағыт.
1
1
Ауданнан келген бұйрықтарға,хаттарға сәйкес шұғыл диагностикалық жұмыстар жүргізусұраныс бойыншабілім алушылар
ата-аналар
педагогтар
қажетіліне
қарай

анықтама
II.Түзету-дамыту жұмысы
1Тұлғаның өзіне сенімділігін арттырутренинг9 сынып1-апта
анықтама
2Мен және қоршаған ортам фото коллажқиын және тәуекел топтағы білім алушы2-апта
3Зиянды заттардың адам өміріне тигізетін әсері» түсіндіру жұмыстарысұхбатБілім алушалар
III.Профилактика және психологиялық ағарту
1Салауатты өмір салтын сақтау.Өмірге құштарлықты арттырубаяндама
дөңгелек стол
7-11сынып білім алушылары1-апта
анықтама
2Логикалық-сандық әдістемесі әдістемедарынды білім алушы2-апта
анықтама
IV.Консультация беру (кеңес беру)
1Әр тестілеуден кейін     төмен бала алған білім алушылармен әңгімеслесу себебін анықтаукеңес беру11 сынып1-апта
анықтама
2Сұраныс бойынша «Дарынды білім алушыларды жұмысты қалай дұрыс ұйымдастыруға болады?» 
жеке кеңестер
педагогтар2-апта
V.Ұйымдастыру-әдістемелік     жұмыс
1«Сан мамандық түрі бар таңдап – талғап бірін ал» дөңгелек үстел ,
сұхбат 
9- сынып3-апта
анықтама

Мінез құлқында өзгерісі бар қиындық тудыратын оқушылармен жүргізілген жұмыс қорытындыларын талдауанықтама

ДЖОанықтама






















Сәуір
Р/сІс шараларЖұмыс түріНысаналы
топ
Орындалу мерзіміЕскертулерЕсептік нысан
І. Психодиагностикалық бағыт.
1
11
Ауданнан келген бұйрықтарға,хаттарға сәйкес шұғыл диагностикалық жұмыстар жүргізусұраныс бойыншабілім алушылар
ата-аналар
педагогтар
қажетіліне
қарай

анықтама
мониторинг
                                                                                 II.Түзету-дамыту жұмысы
1Біз және біздің сыныбымыз...дамыту сабағы 4-5 сынып1-апта
анықтама
2ҰБТ-ға сенімді барайықсеминар тренинг11 сынып2-апта
3Мен таңдаған жол.................. қандай?семинар тренинг1-11 сынып3-апта
4Есті дамытуға арналған ойын жаттығулар:Мақал – мәтелдер 
Сөздерді есте сақтайық 
Заттар. Кім көп есіне сақтайды
жаттығу1 – 4 сынып4-апта
III.Профилактика және психологиялық ағарту
1«Фигураларды құрастыр»стимулдық материалдаройын -жаттығударынды бідім алушы3-апта
анықтама
2«Қиын» бала қайдан пайда болады?шағын дәріс  қиын және тәуекел топтағы білім алушы4-апта
  1. Консультация беру (кеңес беру)
1Білім алушыларға арналған «Күйзелістен шығу жолдары»кеңес беру1-11сыныпуақытында
анықтама
V.Ұйымдастыру-әлеуметтік жұмыс
1Әлеуметтік жағдайына байланысты психологиялық қолдау көрсетуқолдау көрсетуәлеуметтік жағдайыөз
 уақытында

анықтама


















Мамыр
Р/сІс шараларЖұмыс түріНысаналы
топ
Орындалу мерзіміЕскертулерЕсептік нысан
І. Психодиагностикалық бағыт.
1
1
Ауданнан келген бұйрықтарға,хаттарға сәйкес шұғыл диагностикалық жұмыстар жүргізусұраныс бойыншабілім алушылар
ата-аналар
педагогтар
қажетіліне
қарай

анықтама
мониторинг
II.Түзету-дамыту жұмысы
1ҰБТ –ға білім алушыларды психологиялық тұрғыдан дайындау cеминар-тренинг11 сынып1-апта
анықтама
2Стресстің алдын алу.жаттығулармектеп
ұжымы
2-апта
3Дарынды білім алушы мектеп келбетіинтеллектуалдық ойын – жаттығуларыдарынды білім алушылар3-апта
III.Профилактика және психологиялық ағарту
1Білім алушыларға мамандықты дұрыс таңдауына көмек беруcұхбат жүргізу11 сынып  оқушылары1-апта
анықтама
2Сіздің балаңыз қандай?жаднамақиын және тәуекел топтағы білім алушы2-апта
IV.Консультация беру (кеңес беру)
6Жасөспірімдердің ата-аналарына 10 кеңес ата-аналар4-апта
анықтама
7ҰБТ-ға балаңыздың  дайындығы 
Әр балаға қолдау көрсету арқылы мақсатына жігерлендіру
кеңес беру11-сыныптар
V.Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс
8Үйден оқитын білім алушылардың құжаттарын ретке келтіру жаңа оқу жылына қорытынды алуқұжаттарын ретке келтіруүйден оқитын білім алушылар3-апта
анықтама
Жыл бойынша психологиялық  қызмет     туралы  талдамалық  есептер
9Жыл бойы істеген жұмыстарға аналитикалық есеп жазу мониторинг шығаруЖалпы атқарылған жұмыстар
жыл соңы
анықтама
























Прокомментировать
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив