LS сабағы » А.Қастеев атындағы орта мектеп
Жетісу облысы білім басқармасының
Панфилов ауданы бойынша білім бөлімінің
"А.Қастеев атындағы орта мектеп"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72) 43-50-93
Есепші бөлімі:
+7(72) 23-11-37
Нашар көрушілер
нұсқасы
23
февраль
2024

LS сабағы

«Ә.Қастеев атындағы орта мектеп мектепке дейінгі шағын орталығымен» КММ

    Ақпанның 15- ші  жұлдызында 5 «а» сыныбында  ағылшын   тілінен «The Pearl of Kazakhstan» тақырыбында Lesson Study  үшінші   кезеңі  өтілді. 

  • 5.2.4.1 understand the main points of supported extended talk on a range of general and curricular topics;
  • 5.5.3.1 write with support factual descriptions at text level which describe people, places and objects оқу  мақсаттарына байланысты сабақта  тиімді  сұрақ қою арқылы оқушы жауапкершілігі  артты. 


Ұйымдастыру кезеңінде оқушыларды түгендепғ оқушылармен аффирмация айтумен басталды. 

Жаңа сабақтың  тақырыбын анықтау  мақсатында жалпы сыныпқа, жекелеген  оқушыларға жалпы, арнайы, нақтылау сұрақтары  қойылды. Жетекші  сұрақтар қою   нәтижесінде сабақ  тақырыбына  сәтті   болжам  жасалды. 

Тыңдалым алды тапсырмада мұғалім жаңа сөздермен таныстырып, айтылуы  қиын   сөздермен жалпы  топпен  қайталап, содан  кейін   жекелеген  оқушылар  қайталады, “Catching a fly” әдісі арқылы жаңа сөздердің жатталун және синонимін сұрады. «А» және «В» деңгейлі   оқушы берілген сөздердің синонимін қатесіз тапты. Ойын ұтымды әрі сәтті  өтті.  

    Тыңдалым кезінде оқушылардың тыңдалым және оқылым дағдыларын дамыту мақсатында видео көрсетіліп,  “Fill the gaps” әдісі арқылы   мәтін бойынша  сөйлемді толықтыру тапсырмасы орындалды.

Әр тапсырмада   кезінде оқушылар  тапсырма  дискрипторымен таныстырылды. Өзін – өзі  бағалау   парағы таратылды. Өзін – өзі   бағалау  парағы  10   баллға  құрылған.

Тыңдалымнан кейінгі тапсырмада оқушылар кесте толтыру арқылы мәтіндегі жер-су

атаулары мен кейіпкерлерді тауып, сын есімдерді пайдалану арқылы сипаттады.

Бұл тапсырманың сәтті тұсы – А, В деңгейлі оқушылар еш қиындықсыз сипаттама жүргізе алса, С деңгейлі оқушы қолдау арқылы сиппаттай алды.

  Сабақ  соңында   «How do I work today?» әдісі арқылы кері байланыс алынды. 






Похожие публикации:

17 февраль 2024 Аймақтық семинар
06 сентябрь 2021 Жылдық жоспар
Прокомментировать
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив