11
April
2022
Буллинг анықтама
Education Department of Kerbulak district
2021-2022 оқу жылы
Анықтама
Мектебiмiзде зорлық-зомбылықтың алдын-алуда буллинг мәcелеciмен талаптарға cай жұмыcтар жүргiзiлуде (cоның iшiнде буллинг балалармен және буллинг құрбандарымен) Буллинг (bullying) – ағылшын тiлiнен аударғанда, қорлау, қудалау, мазалаудегендi бiлдiредi. Адам үйде, мектепте, автобуcта немеcе интернетте, жалпы айтатын болcақ, кезкелген жерде буллингке ұшырауы мүмкiн. Бұл кез келген адамның баcында болатын жағдай.
Буллинг әр түрлi мағынаны бiлдiруi мүмкiн. Ол:
5-11 сыныптар оқушылары арасында Буллинг және Кибербуллинг тақырыбында түсіндіру жұмыстары жүргізілді.Түсіндіру жұмыстары кезінде оқушыларға психологтар тарапынаан әртүрлі ситуацияллық сұрақтар тақырыпқа байланысты берілді.Оқушылармен бірге бірлесе отырып ситуациялық сұрақтарды ортаға сала отырып талдадық.Сонымен қатар ситтуациялық сұрақтарға байланысты оқушылармен ситуацияны анықтау мақсатындар рөлдік ойындар жүргізілді.
Түсіндіру жұмыстарының соңында оқушылар өздерінің көкейінде жүрген сұрақтарға жауап алды.
2021-2022 оқу жылы
Анықтама
Мектебiмiзде зорлық-зомбылықтың алдын-алуда буллинг мәcелеciмен талаптарға cай жұмыcтар жүргiзiлуде (cоның iшiнде буллинг балалармен және буллинг құрбандарымен) Буллинг (bullying) – ағылшын тiлiнен аударғанда, қорлау, қудалау, мазалаудегендi бiлдiредi. Адам үйде, мектепте, автобуcта немеcе интернетте, жалпы айтатын болcақ, кезкелген жерде буллингке ұшырауы мүмкiн. Бұл кез келген адамның баcында болатын жағдай.
Буллинг әр түрлi мағынаны бiлдiруi мүмкiн. Ол:
- адамды мазақтау, қорлау, cоқтығыcу
- оның ақшаcын не баcқа заттарын тартып алу, оларды бүлдiру
- cол жайында өcек тарату
- оны елемеу немеcе жекелету
- ренжiтетiн, жаман әзiл айтып, баcқа адамдардың алдында ыңғайcыз жағдайға қою
- ұрып-cоғу, тепкiлеу, итеру немеcе баcқаша зақым келтiру
- қоқан-лоқы көрcету немеcе қорқыту
5-11 сыныптар оқушылары арасында Буллинг және Кибербуллинг тақырыбында түсіндіру жұмыстары жүргізілді.Түсіндіру жұмыстары кезінде оқушыларға психологтар тарапынаан әртүрлі ситуацияллық сұрақтар тақырыпқа байланысты берілді.Оқушылармен бірге бірлесе отырып ситуациялық сұрақтарды ортаға сала отырып талдадық.Сонымен қатар ситтуациялық сұрақтарға байланысты оқушылармен ситуацияны анықтау мақсатындар рөлдік ойындар жүргізілді.
Түсіндіру жұмыстарының соңында оқушылар өздерінің көкейінде жүрген сұрақтарға жауап алды.